exakt.

man går på samma gator nu som man alltid har gjort, för en dit till vägar men det är alltid detsamma ändå.

dessa husfasader vittnar om ett öppet sår,

det man inte ser mår man inte dåligt av,

och alla håller käften till de dyker upp och där kommer jag. då blir det åka av och hippiebiten moderat som protesterar högt med blint och snett med sina ideal. och vi är kontroprodtiva tills den dag vi dör. vi är experter på att hata det vi själva gör. introrunerade att alltid vara lite sämre, det resulterar i att ingen ens försöker längre. ta ingenting för givet, överlever nästa grej. sänker aldrig garden det är skillnaden på dig och mig. du tackar livet som att du var arja saijonmaa, jag tackar hällre fan för att jag kommer ifrån.


Hofmästarn & Roffe Ruff - Majorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0