helgen kort.

(bild på min söötiskorv kellybelly från i lördags)



fredags den elfte, drog jag med pavel, toni, patrik, anders, lukas och några andra ut o softade. sen var ensam hemma till lördag eftermiddag, gjorde inte så mycket på hela dagen, senare på kvällen mötte upp kellan. och vi fixade grejer sen taggade och mötte upp berri och Mohtez. sedan taggade hem har jag för mig efter det. i söndags gjorde jag nog inte heller så mycket, var hos min broder mio till typ tolv-tiden sedan tog typ nån konstig buss hem så stannade i centrum påväg hem och mötte upp toni, heidi och massa andra så stannade fram på morgonen med dom. sedan idag denna måndag sov jag ut till två ungefär kanske haha, drog till lite arbetsplatser och sökte jobb, efter en snabbis till skolan och hälsade på och vi fick godis hihi. sedan drog med klasskamraterna till stan efter det träffade mio o alex en snabbis och sedan kom hem vid typ fem-tiden och har bara suttit hemma nu helt ensam i flera timmar och lyssnat musik och softat haha. får se vad som händer mer ikväll. vi hörs mayyb senare. pösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0