kort om helgen & gårdagen.

helgen har varit lång, även för folket som jobbat och gått i skolan sedan för mig även;) den har kännts galet lång, fredag varje dag fan. första dagarna kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde med har vart med bästavän rätt mycket de senaste dagarna, iaf från i fredags till måndag har jag vart med elenis. vi har festat varje dag. vi drog med vikkan och corre mot högdalen i fredags, sedan träffade jag komisar på natten. i lördags blev det fest haffla igen jag, mari och elena drog t tyresö och festen var igång till klockan åtta på morgonen. sen om vi hem till mig vid nio-tiden på morgonen och alla däckade på direkten, utom jag som inte kunde sova så det blev att jag dygnade och elena den sjusovaren vaknade inte förrän vid sex tiden på kvällen sen vi gjorde i ordning oss och taggade till stan denna sena söndag och stetkte i solen medans den var framme i kungsan. efter drog jag mot gurra sen klockan tolv träffa toni. vi softade ute men vid två-tiden på natten taggade jag hem och somnade senare på morgonen imorse, så jag sovde ut idag till tolv-tiden. sedan har bara vart hemma och softat och solat. som vanligt har jag hela huset för mig själv till inatt, ensamt värre. men ska väl straxt dra ut nu när jag inte kan sola längre haha;) vi höres senare, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0