ma dayyy.

skriver mer senare, just nu lite kortfattat att jag vaknade nie imorse sedan mötte kelly vid tolvtiden och vi drog in t stan och softade och kollade runt, först i skanstull sedan i tc. efter träffade vi lite annat folk som vi var med resten av dagen. vi drog t nacka forum och stannade där rätt länge sedan slutade det med att vi drog t gurra fixa massa grejer sen stannade jag i centrum på kvällen. taggade hem vid nie-tiden och käkade pizza som farsan beställt sedan taggade jag ut igen och träffade toni. vi softade ute ett tag och kom hem sen vid tolv-tiden. och efter det har jag snackat i lur med en vän och bara lyssnat musik och tagit det lugnt. snart blire läggis. pösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0