mah last week shortly.

förra måndagen den 21a maj så var jag hemma stor del av dagen och solade i det fina vädret sedan när solen började tunna ut så drog jag ut och träffade toni, ewis, tommy och de. vi softade ute ett tag sen drog jag hem och däckade rätt tidigt.

på tisdagen vaknade jag hemma och det var änu ett fint väder så solade lite på dagen sedan drog mig in till stan och träffade kruse, vi solade i stan och mestadels snackade om allt och inget, standard. när solen började gå ner så drog vi oss mot kista där vi mötte upp jonathan, alli och kristian. vi tog en prommis t rinkeby sedan tillbaka och softade ute hela kvällen, riktigt nice väder var det också. jag kom hem nån gång på morgonen..

dagen därpå, onsdagen, så gick jag up vid åtta för var inkallad på nationella omprov i matte. och som jag nu i efterhand fick reda på att jag fick IG på men min lärare älskar mig så jag sa t han att sätta G i min kurs så han har ändrat det nu:D jag är så bäst på att övertala mina snälla lärare hihi:) efter jag var klar med provet så stannade jag en stund i skolan med dewan så vi fastnade i skolan i typ 3 timmar haha vilka töntar vi är:D efter det drog jag till centrum och mötte upp min kusin så vi drog och solade solarium och softade i centan ett tag. efter det har jag för mig att jag träffade en kompis och sedan kom hem på kvällen sen.

och som sagt så var jag hemma på torsdagen och chillade, solade en stund tills det blev molnigt sedan drog in och ritade för jag hade inget för mig. lagade mat också, var på riktigt konstigt humör hela torsdagen, helt hypad och överglad fast jag hade skadat hela min kropp dagen innan så har fortfarande kvar blåmärken och sår över båda benen, armarna, magen och ryggen.. lagom snyggt nu när det är "shorts-&-Linne-period"-.- jajaja, på kvällen drog jag t hb träffade tony och jocke. stannade där över natten och till eftermiddagen på fredagen.

så i fredags softade jag, jocke och mackan där i solen i det galet sköna vädret. sedan taggade jag och mötte upp elena i lilje. vi shoppade lite och snackade om allt & inget, standard;) efter drog jag och mötte upp elli, kruse, christian, jonathan och martinez. vi softade ute hela kvällen och vi var lite överallt alltså, tanto, rålis och massa andra ställen. vi drev sönder folk tills de blev så nojiga att de blev stumma haha shiet vilken kväll, vi avled nästan av garv. jag kom hem sedan vid sju på morgonen så sov bort nästan hela lördagen.

på lördag morgon, eller eftermiddag, när jag vaknade o efter jag fixat mig drog jag t enskede en snabbis och fixade stuff. sedan taggade jag och mötte emilia, vanessa, vilda, elena så vi drog t skarpnäck snabbt sedan till flaten och mötte upp dennis, basse, chris, matte och några andra. lördagen var en iskall kväll så vi tände på en feet brasa. riktigt mys. sedan drog vi vid 4-tiden för det var så kallt. men jag och elena missade sista nattbussen så vi fick vänta i tre timmar till bussarna började gå. och jag hade bara ett linne och en tunn tröja osv och det var runt 4 grader där på morgonkvisten så jag höll på att frysa ihjäl kändes det som, men vi kom hem tillslut vid ungefär halv åtta på morgonen och vi däckade direkt.

vi vaknade upp i söndas vid 12-tiden och gick ut och solade nån timme sedan gick in och fixade oss och drog t kista och mötte upp semina, vikkan. vi shoppade där sen taggade vid åtta typ. sedan var det morsdag så jag käkade kvällsfika med min mamma och plockade blommor t henne påvägen hem:) den här måndagen idag fick jag typ fnatt och vaknade klockan sex imorse. gick upp och sedan kom jag på att jag var inkallad t skolan så drog dit vid nie-tiden och sedan fastnade jag där till ett-tiden då jag mötte upp ida och vi drog in till stan, tog en fika och snackade om allt&inget sådär tjejsnack. sedan shoppade vi, det var reor överallt idag, vet inte hur det kan vara det nu, lite wierd men det är nice ska ej klaga:D så kom hem med lite grejer idag. efter drog vi t centrum och poppade galna gamla barndomsminnen, gaahh vi avled av garv haha älskade vän! och nu kom jag nyss hem och är helt själv hemma, standard:( så får väl hitta på nått eller bara dunka musik i min ensamhet det är alltid soft yeah. vet ej om detta inlägg blev så "shortly" som det står i rubriken men vafan eheh vi hörs senare. pösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0