mooorning!

har vaknat till efter att ha vaknat typ för en timme sen, riktig sovmorgon hörrni, fast dock fick jag ingen sömn i natt.. somnade inte förrän klockan fem eller sex i morse.. menmen, ska snart ta nått att käka om det finns nått ätbart.. efter det ska jag ta mig i arslet att söka mig lite jobb både till praktiken, sommarn och till i höst. får hålla tummarna att jag hittar nått, det är ju så svårt dessa tider att få jobb. dom kräver så mycket av'en också.. jag blir så trött.. körkort hit & dit.. 5 års erfarenhet osv.. menjag har napp på några som jag ska söka mig idag. eftersom komunen inte var mycket till hjälp när jag drog dit. vi hörs senare idag, chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0