mooorning 11 am.

vaknade nyss, och ska börja göra i ordning mig för jag lovade mina soulmates att jag skulle komma till skolan idag och plugga med dom en timme, plus att jag inte träffat dom på typ ett halvår nu, så jag taggar t skolan mellan 12 och ett, perfa. det är ändå lika tråkväder som de senaste dagarna på veckan. det är molnigt, grått, kvaft och kommer börja regna vilken sekund som helst. yeahh! hatar det här vädret, för man vet verkligen inte vad man ska sätta på sig för kläder osv, wäää. kort om igår så gick jag ut och sprang när det var 22 grader ut, snacka om galen brud, blev heelt dösvettig, gaah. efter det mötte jag upp ida och vi taggade t stan och shoppade så fick med mig byxor hem, efter mina 10 jeans gått snder, vet inte hur jag lyckats.. efter det mötte jag upp niklas och tarek och vi softade sådär bara. men det var inte mysigt väder, ösregn, och jag hade ett tunnt linne och min korta skinnjacka över.. så jag blev dygnsur direkt sen jättekall mot kvällen.. så sedan vid tolv-tiden taggde jag hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0