my sunday with ma kellybelly.



shaa! idag har jag umgåtts med min älskat saknade kelly, jag älskar dig samtidigt som jag hatar dig, min söta vän, det kommer stunder då vi bråkar o får en halvårs paus mellan, men vi blir alltid sams. det vet jag innerst inne. vi har känt varandra sedan vi var små. och jag känner dig rakt igenom medans andra gånger känns som att jag inte känner dig alls. but i'll always love u my friend. våra minnen är brutala och allt vi gjort tillsammans. det är obeskrivligt, buddy. gråtit som skrattat, som baxat som splittrat det på kvällen, som åkt fast som vart busiga tilsammans, som haft vintern tillsammans som haft sommarkvällarna tillsammans. som haft bra minnen och dåliga minnen tillsammans. men innerst inne skulle jag aldrig släppa taget om det vi alltid haft tillsammans, för vi är som twins.
i alla fall, tillbaka till inlägget, vi var i stan softade i solen medans den höll sig framme, gick till donken och efter drog vi oss mot finntorp men drog vidare t centan och efter det taggade t mig för att hämta grejer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3333333333333333333

2012-05-07 @ 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0