känner mig som wifey

 
heej! den här helgen har bara vart softish. det har ändå varit så tråkigt väder så har inte orkat dra ut utan bara suttit hemma och mysat istället. det är skönt det också och nått som behövs ibland också. så igår blev det att jag gick och la mig ovanligt tidigt och vaknade tidigt imorse. så jag gjorde i ordning frukost sedan började städa huset, duschade och fixade sedan lagade lunch precis och nu ska jag precis dra och handla mat efter det blir det att fortsätta med mitt jobbsökande, för jag orkar verkligen inte med mitt jobb just nu efter gårdagen hehe.. känner mig som en wifey som håller på fix hemma och grejer haha.. i alla fall, efter blir det back to study och söka praktik.. har praktikperiod som börjar imorgon och ar inte lyckats fått nått än så jag hoppas att jag har turen med mig så det löser sig snart.. men vi höres, chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0