mys hemma.

 
halloj! idag blir det bara en hemma dag tror jag. många som veljat att jag ska hänga med till stan idag och fortsätter ringa och tjatar att jag ska komma in senare. får se hur det blir med det, just nu tar jag det bara lugnt och softar hemma ska ta och fixa massa saker men pallar inge stress det är som sagt höstlov, även om jag kommer ha ett fortsatt lov efter det fram till fabruari så känner jag för att bara vara hemma och chilla med livet idag. det är skitväder och de sägs att det ska komma regn senare också, snön har försvunnigt nu också. det tycker jag är tråkigt, eftersom jag älskar snön. i alla fall så nu blir det filt, te och på med mysttofflorna sedan sätta sig med ipaden och söka sig nått nytt jobb och fix lite stuff. senare idag drar jag iväg till gymmet. vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0