new gurl.

 
 
chaa att jag sitter kvar i skolan snart två timmar efter att jag slutat och bara softar, not ma style. men det r mitt nya jag kanske. jag har börjat satsa mer på skolan har gått på flera möten nu den här veckan och slutet av förra veckan angånde närvaro och skötandet av mina studier så nu ska vi få se en förbättring framöver! redan nu så märker jag hur jag verkligen lagt ner tid, både i måndags och igår så stannade jag i skolan till klockan fem haha.. maybe lite överdrivet pluggövergång, men det behövdes verkligen och jag känner mig stolt at jag har tagit tag i saker och ting nu den senaste veckan. det saknas bara en praktikplats för att få gå ut gymnasiet nu sedan är det på topp igen! så jag håller tummarna för det. bortsätt från skolan så har jag på bara en vecka taggat ner på min rökning och har nu tagit beslut att sluta röka på riktigt. mitt sista paket är köpt, then it's done. har trippat ner helt otroligt på min rökning, det är sjukt och just nu känner jag att jag skulle kunna klara detta med ett gott stöd. så jag är taggad nu att bli en duktig nizan. har inga bättre nyheter eller roliga saker att säga nu direkt. så vi får höras chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0