saker & sanningar om mig.

• jag älskar oldschool.
• jag är allergisk mot annanas, kiwi och är laktos.
• jag lyssnar på musik dagligen, alltid hörlurarna i öronen.
• jag tror på spöken.
• jag hatar att kolla på film, tv och bio.
• jag är en tidsoptimist, kan ej klockan.
• jag avskyr sniglar och grodor, riktig fobi.
• jag är en riktig Tupac-lover.
• jag föredrar vintern mer än sommaren, riktigt vinterbarn.
• jag har lätt för att glömma & ta in nya saker både för stunden och i livet.
• jag är rätt så blyg.
• jag följde serien Prison Break förut, enda gången jag kollat/eller följt något på tv.
• jag verkligen hatar uttrycket Yolo, och har aldrig använt det.
• jag har inga syskon eller husdjur.
• jag är rätt så dålig på att laga mat hehe, är slapp när det gäller att laga mat.
• jag har aldrig druckigt mjölk eller käkat smör på mackan.
• jag älskar att rita/graffiti.
• jag är i allmänhet tuff & awesome, kan jag lova er;-)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0