tiden flyger iväg.

vecka efter vecka, tiden bara försvinner iväg. idag drog jag till skolan skulle hålla lektion idag sedan iväg på arbetsintervju får se hur det går. har legat i med pluggandet och måste ta ovh hitta en praktik snart också. igår hade vi skolfoto och spexx, hoppas jag hinner lägga in bilder sedan i senare inlägg;-) och igår beställde jag även min studentmössa ovh designade den, awesome! jag känner på mig att sista tiden kommer gå snabbt. idag får vi annars se vad som händer. har fått massa erbjudanden om olika fester som ska hållas igång ikväll men jag är trött på sån skit, även om vissa blir lyckade och jävligt roliga. sedan att jag inte dricker längre gör det även till en helt annan grej. så mina rdag ser nu för tider mer chill ut, som att bara softa hemma och ha mys hihi. det föredrar jag nästan bättre, i alla fall i nuläget. har kommit in i någon väldans konstig period just nu då jag är så ordningssam och pluggis haha men det är säkert bra. man ska alltid gå på sin feeling, vad som känns bäst och jag käner att detta känns bra. vi får väl höras senare. chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0