välkommen oktober!

moornin! jag kom nyss till skolan en måndag som denna, lagom skön sovmorgon. och nu fick jag nyss reda på att vi har fått rast till klockan två, för att mötas i radiohuset inför en direktsändnings inspelning.. nödvändigt att jag kom hit menmen.. vädret är lika tråkigt som hela sommaren har varit, de vill säga regnig grå och trist.. hade tänkt att göra min läxa jag fick för nåra veckor sedan om att gå på bio eftersom det ändå är så dåligt väder idag, och det harinte blivit av eftersom jag hatar att kolla på bio och film över huvudtaget. men jag får ta tag i det och försöka ta min tid att göra läxan hehe. men får se när jag slutar idag vet för sig inte hur länge inspelningen håller på. tänkte försöka hinna shoppa idag också men det kanske jag får göra imorgon då istället. får se hur min dag blir idag, man hinner aldrig med allt man planerar ändå. vi hörs senare chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0