gårdagens tribut för tupac var riktigt awesome!

 
jag nästan dog igår av två anledningar, för det första att jag var på tributkonserten för Tupac Amaru Shakur, min man, och massa artister han uppträdigt tillsammans med när han levde, hans brosha, Dj:s och massa svenska övriga artister var där. det var verkligen grymt, jag stod på tredje raden mitt framför scenen i hela sex timmar utan att lämna min plats. och för det andra så hade jag klackskor som dödade mina fötter rent utsagt, jag han inte hem och byta skor så idag lär jag inte kunna gå. jag har galet ont, men dock inte lika ont som igår, då trodde jag for real att jag skulle dö haha.. igår var i alla fall dagens lycka. men jag var inte så glad när jag kom hem för jag upptäckte att jag av misstag på något sätt råkat radera hälften av videosarna jag spelat in under kvällen och bland annat två av mina favoriter.. vad ska man göra.. ska lägga in lite bilder och videos senare sen när jag får tid över av dom som bevarades på min mobil haha. ha det bäst, peaceout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0