idag är det fullt schema för dagen!

moornin! rätt så tråkigt väder idag, grått, regnigt och mest bara mysväder då man vill stanna hemma. idag har jag ett fullt schema för dagen, bortsätt från de övriga dagarna då jag varit slapp och gått upp tolv-ett varje dag så gick jag upp vid halv tio idag haha, okej jag ska vara ärlig, det var min bästevän som ringde och väckte mig och jag kunde inte somna om så hon fick mig att gå upp haha.. när väl sanningen kommer ut så ;-) idag ligger på schemat att ringa runt mycket sedan maila som vanligt och mycket sökande sedan blir det utgång mot kvällen. det är fan fredag idag, weho!

Kommentarer
Postat av: mohaha

vad tråkigt liv du harr :PpPp

2012-09-26 @ 18:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0