rainin' rainin'..


(Snowgoons ft Brainstorm & Jaysaun & Edo G - Raining)
 
tjossan! idag har varit rätt tråkigt. har i största dels bara suttit hemma i min ensam het en onsdag som denna.. det har varit ett riktigt tråkväder med regn timme in och timme ut hela dagen idag. finns inte mycket att göra sånna här dagar, jag myser bara helst hemma och så har min dag varit ungefär. förutom att jag drog iväg till skolan imorse vid halv tie och hade en timmes lektion sen resten av lektionerna var inställda, wey. har tagit tag angående min praktik som är om 2 veckor, äntligen! bättre sent än aldrig, viisst? så har faktiskt sökt mig ytterliggare 12 olika företag under dagen. hoppas jag får någon plats snart annars blir jag trött på dethär letandet faktiskt. att det ska vara så svårt på tidningsbolag att få praktikplats, det var rätt oförväntat... men nu ska nog ta och göra ordning nått att käka sedan forsätta mysa hemme med högsta volym på högtalarna chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0