schooltime..

 
jasså, detta var ju lyckat. jag lovar er att skolan har helt och hållet förstört mitt liv och min fritid totalt. när jag var yngre jag man i skolan från åtta på morgonen till tre eller fyra på eftermiddagen sedan på det läxor sedan skulle man hinna till träningarna och man fick sitta uppe hela nätterna med läxor som man hade varje dag och sedan var det att gå upp tidigt på morgonen igen så gick det runt. man blir helt hjärntvättad fan, vad tror dom att vi är för någonting igentligen? vem orkar att hålla på sådär dag in och dag ut i år efter år.. nu har jag precis satt mitt arsle i skolan, en aningens sen som vanligt, det är standard.. och inga pengar till mig som har fått 60% frånvaro denna månad, wie toppen!! och som vanligt sätter man sig vid datan och fastnar på alla möjliga sidor som fb osv.. jag har alltid lika svårt att komma igång. men nästa månad ska jag satsa fan! det roligaste för idag var läxan jag fick för att jag dessutom kom försent, det var en biobiljett som läraren lämnaade i min hand och sa "se till att göra din läxa inom några dagar" och gav mig ett litet smile. alltså haha jag orkar inte, min läxa är alltså att gå på bio, jag som hatar film.. men det var väl en lite annorlunda läxa från det vanliga och inte så tokig i andras ögon så jag ska inte klaga!jag vet att jag i tidigare inlägg nämnt att jag skulle blogga en gång om dagen men har inte så mycket ork över så får ändra mitt ord inom det, jag antar att framöver kanske jag kommer blogga en gång i veckan och mer om jag hinner. men är dock rätt dålig på att ha tid över hehe.. men ska försöka så gott det går:-) dessutom har jag en nyhet som jag inte hunnit skriva något om, angående mitt festande och drickande. så kan jag säga att jag är nuförtiden nykterist fram till nyår och har inte druckigt på en månad nu. känns rätt härligt, för jag har gått på fester och sådant som vanligt och umgåtts med nytt folk fast utan att ha druckigt en droppe. och jag vill bevisa att man kan ha minst lika kul utan alkohol som med alkohol. och det är faktiskt sant!;-) men nu måste jag återgå till min älskade lektion hehe..
vi höres senare någongång. chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0