dålig uppdatering.

 
Jag önskade att jag hade mer tid till allt annat nu för tiden, men det är väldigt mycket runt omkring så det finns ingen tid över till fritid. Jobbet, Studier och gymmet tar över all min övriga tid. Så det blir inte mycket kvar. Har hamnat i nått slags rutin-schema där det bara ingår Skola, jobb och gymmande sen utöver det finns det ingen plats för annat, varav jag tycker är väldigt tråkigt. Mister mycket tid med mina kompisar som jag aldrig träffar längre, därmed blir det inte av att jag bloggar heller, tråkigt nog.. men nu är det inte långt kvar, jag tar studenten om 40 dagar, helt otroligt vad tiden går snabbt hörrni! Nu hoppas jag på en bra tid framöver med familj, pojkvänn och mer tid för mina vänner och att jag hittar ett perfekt jobb! Och även att jag kan börja blogga lite mer en nuvarig standard. Hejhopp, vi höres allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0