fjällen 2012

jag hade en underbar vecka i fjällen, med mina kusiner. vi firade julen där uppe och åkte i backen varje dag från kl åtta på morgonen till fyra på eftermiddagen sen på kvällarna var det chillmode on och bara mys med filmer, bastu eller ibland hände det att man drog ner till afterskin och träffa folk och så. vi bodde i vemdalen och åkte i störstadels där men vi drog iväg till andra fjäll också som björnrike och kölvde. kom hem den 30e på min födelsedag som jag firade i bilen från klockan 07-22, wheey skitkul 15 timmars bilresa, men fick tillslut avsluta min födelsedag med min älskling!  lägger ut lite spontana och härliga bilder från veckan, allt är taget med mobilen så sorry för den dåliga upplösningen kvalitén är inte på topp men det får duga. chaoo!
 
jag på julafton, ser ut som en 8-åring, jag vet chaa.
mina julklappar hihoho
saknade min älskling efter redan 2 dagar "dagarna går så sakta när du inte finns intill"
varje dag kl 4 - efter hela dagen i skidbacken då satt en sån här drink fint kan jag säga!
jag och min yngsta kusin hade tråkigt en kväll haha schyst!
jag och mina sexiga pjexor levde en härlig vecka tillsammans utan några skador
morgonciggen varje dag i liften upp mot toppen!
basta är livet i fjällen ska jag säga er ;-)
sista kvällen så drog vi t UnderTheLights, 3000 pers var på plats inför showen. awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0