mooorning

 
 
 
god morgon! idag har jag fått mig en god sömn, somnade igår vid ett och vaknade för en stund sedan. Sånt som behövs när man är sjuk. Börjar bli trött på min förkylning, feber och hals nu.. Så de senaste dagarna har jag bara försökt att ta det lugnt, har i stort sett bara varit hemma hela dagarna, inomhus, när det varit sånt fantastiskt fint väder ute.. lite segt men jag har käkat massa färsk frukt och jag hoppas att detta inte håller i så länge till nu, känner mig på bättringsvägen faktiskt. Har precis gjort i ordning lite frulle med både det ena och det andra av vad som fanns hemma. Så nu laddar vi på med ytterliggare vitaminer och framförallt energi. Är så glad över att jag fått tillbaka min aptit, för bara några dagar sedan så käkade jag knappt någonting och blev aldrig ens hungrig om dagarna.. vill inte vara mer sjuk nu! vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0