last day of juni

 
 
shaa! halva sommarlovet passerat nudå och denna dag har jag tillbringat i stan. Vaknade med min älskling och vi drog ganska direkt in mot staden. Hade planer på att shoppa galet nu under sommarrean och hade så mycket på min "vill-ha-lista", men självklart så hittade jag ingenting. Det är så typiskt när man väl har plånboken med sig och planerat att shoppa då hittar man aldrig någonting att köpa. Så efter två timmar springandes i affärer hit & dit gav jag upp och tog en fika med min älsklings föräldrar. Efter det skildes vi åt och jag mötte upp min faster och mina kusiner, vi tog en sväng i gallerian och sedan tog en glass på det rätt nya glass & yoghurt-affären. Efter det drog vi oss hemåt. Jag passade på att hälsa på mami och vi tog min fika nummer tre för dagen men kaffe och gordgubbar. Därefter hämtade jag mina träningskläder och drog ner till gymmet. Men tappade suget och drog hem och nu sitter jag här och har inte så mycket för mig faktiskt. Vill bara ta det lugnt hemma för senare ikväll kommer min kusin förbi så kommer vi nog ha lite myspys hemma. Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0